Rutten..

har jag känt mig idag. minst sagt. så jävla less. ont överallt. snuskigt fettigt hår. tjock som en valross. ja sådär alldeles less. hade jag kunnat klämma ut denna haj nu skulle jag gjort det på studs, alternativt lämna över kånkandet till Jimmy. har flyttat ut på soffan nattetid, eller tja.. jag börjar i sängen sen blir den för mjuk så jag får ont och inte kan ligga ner, då blir det soffan. vi har snart en 2 meter djup fora mellan sovrum och toa också, så satans trött på att vara kissnödig jämt och ständigt... gaaaahh!!!!
skrutt börjar bli skitstor och sparkas hårt, gärna rakt ner på blåsan så man nästan tappar andan. eller så gör liten nåt på ena sidan och klämmer varenda organ innuti. obekvämt.


Så nu har jag gnällt ur mig lite.
Nu väntar soffan och ett par filmer med älsk.
En liten påse godis har inhandlats och efter det kanske livet känns lite bättre igen ;)



Kommentarer
Postat av: Mamma eller mormor

De är tur det finns godis och älsk

Kram

2010-07-25 @ 19:23:33
Postat av: svägerska/syster åsa

Håll ut, det värsta har inte kommit ännu (vänta till det är dags för förlossningen) det är j###la tufft, men när det är över har man glömt allt, då är man i ett lyckorus som inte är av denna värld.

2010-07-26 @ 08:59:33
Postat av: Jonasingeborg

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-11-08 @ 11:29:05
URL: http://jonasingeborg.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0