Liten snabb uppdatering

Nu var det läängesen jag skrev här.
Vi har gjort om i sovrummet bland annat. Fått två nya malm byråer av Matte och Mickis Helt fantastiskt snällt av dem! och bra blev det... massa ny plats till förvaring.

Det är exakt två veckor tills vi åker till Thailand, men innan dess längtar jag till tisdag nästa vecka. Det kommer gå så fort nu känns det som.

i övrigt mår vi bara fint allihop. katterna lever rövare och Hümudd har fått ett hem hos matte och mickis. han flyttar fredagen inna vi åker. Kommer bli massa gråt men han kunde inte fått ett mer exemplariskt och älskvärt hem så det känns toppen iallafall.

och så dagens intresseklubb:
jag har fått en infektion i örat. eller på snibben av örat den är typ dubbelt så stor med en massa pytte små blåsor som kliar och varar. ÄCKLIGT. nu sitter jag med kompress med alsolsprit över hela örat hoppas att det ska hjälpa lite. det läskiga är att själva hörselgången svullnat upp också, det gör inte ont men det kanske inte känns så friskt? nåväl... hoppas det blir bättre till imorron annars får det fasen bli kompress på jobbet också.
SNYGGAST i STAN.

Nu ska jag lägga mig (igen), sov mellan sex och nio nyss... TRÖTTIS SARA

Kommentarer
Postat av: Elena

ojdå det där med örat lät inge kul eller sexigt. så ta kort på det och lägg upp!!!!! =)

2010-02-19 @ 16:55:40
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com
Postat av: Maria

Nämmen Hej! Snubblade in här och kännde ju igen dig. En till blogg att läsa! ;-) Trevlig helg på er!/Maria, Elis flickvänn.

2010-02-19 @ 18:02:50
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0