SEX TIMMAR

Igår somnade Maja efter lite protester halv tolv. sen vaknade hon inte förren HALV SEX. det är galet för när man hör henne knorra och tittar på klockan så tror man typ att hon är 02 eller sådär. så smärre chock fick jag när hon var HALV SEX. var tvungen att peta lite på barnet för att se att allt stod rätt till. :)

antar att fikadejten igår med bästaste Jessica och Cicci tog musten ur henne trots allt!
(tack tjejer det var såå mysigt!)



idag ska vi ner på stan med Lena-Maria och Mirabelle, ska inhandla de sista julklapparna och luncha skulle jag tro.
Ytterliggare positivt var att jag ställde mig på vågen imorse och såg at jag minsann tappat 0,9kg det är rätt bra för att inte ens ha promenerat i veckan som varit! Efter jul ska jag ta tag i resterande gravidkilon (samt lite till) ska bli galet skönt! men barnmorskan sa att det är bra att vänta tre månader för att se var kroppen befinner sig när den hunnit läkt och sånt, och eftersom dessa tre månaderna då sträcker sig över julen (och allt vad det innebör) så MÅSTE man ju lyda med hull och hår! haha! perfa!


Nu ska jag passa på att klä mig och packa skötväskan innan snorpan vaknar! :) (ja hon sover IGEN, sömntutan)



hihi, knubb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0