Godmorgon

Idag har vi en trött mamma här hemma. Maja har sovit oroligt inatt och jag har nog slagit rekord i att peta in nappen, från tre till sex låg hon mest och knorrade och släppte jag nappen så ploppade den ut och hon vaknade till. högst frustrerande.
Men jag tog henne på min arm vid sju och vi fick sova till nio iallafall. vaknade med en liten solstråle häe, nu har vi morgonmyst i sängen och hon har somnat om igen. det snarkas liten minsann :)

Utanför fönstret yr snön och det är 3 minus. jag är Ikea sugen så beroende på hur vädret tar sig så kanske vi masar oss dit, hade varit guld med barnstolen så hade pappan kunnat hämta oss i eftermiddag när han slutat. får se om jag får plats med den undet vagnen! hoppas!


Kommentarer
Postat av: sofie

mysigt det ser ut!

2010-12-16 @ 17:55:38
URL: http://sofiemylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0