För SJUTTON

jepp. 17 minus imorse när Jimmy masade sig iväg till jobbet, jag däremot fick gosa ner mig igen i sängen med liten varm sött sussande bebis på armen, vi sov vidare till nio. fortfarande kallt då men vi bestämde oss för en promenad iallafall, blev en timme och då var vi ett tag i affären och handlade lite också. HJÄLP vad jag måste köpa nya vinterskor att promenera i. kör fortfarande på mina löpslor (dumt!)

Har hunnit äta lunch nu medan maja sussar i vagnen. tina och Micke komme ner sen och dricker kaffe. Jimmy jobbar lite senare idag för han har möte klockan fyra.

jag har ett problem.
har varit duktig och köpt skitfint tyg till julgardiner i köket, ja som ni hörde, köpr TYG, vilket betyder att jag måste sy dem själv och det tyckte jag var en jätte bra idé när vi var på Ikea. undrar om jag då ens kom ihåg att vi numera har en liten Maja här hemma som tar en DEL tid..
tyget ligger därmed i garderoben fortfarande och kanske gör det det lagom tills vi flyttat härifrån.

VARFÖR inte bara köpa FÄRDIGA gardiner, det finns faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0