Dag 9: "Min Tro"

"Tro" fick mig först att tänka på religösa grejjer men efter lite närmare funderingar så behöver det ju inte betyda just vad som händer efter döden och sånna saker. Jag TROR på KÄRLEKEN. att med hjälp av den kan man övervinna och klara ALLT. utan kärlek runt sig tror jag inte man skulle överleva.
Kärleken skapar möjligheter och får människor att VÅGA ta de där kliven i livet. Jag tror att människor som har mycket kärlek i sina liv har större chanser att lyckas med det dem tar sig för!

Och kärlek kan yttra sig på såå många sätt, nu menar jag såklart inte bara den kärleksrelation man har med sin man eller sambo utan den kärleken man har i sina vänner, sin familj och alla människor som betyder något speciellt.

Det får bli "Min Tro" sådär lagom flummigt såhär på morgonkvisten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0