Dag 3: "Mina föräldrar"

Min Mamma heter Ann-Marie och min Pappa Anders. Mamma är född 57 och Pappa 61.

Mina första år bodde vi i lägenhet i Kristianstad och senare byggde dem huset på Näsby men det blev för litet och vi ”bytte” hus med mammas syster och i det huset växte jag och min syster senare upp. När dem träffades arbetade de på cleanosol, mamma var löneassistent (?) och pappa jobbade på vägarna. Kärlek på jobbet alltså Senare öppnade dem tillsammans en tobaksaffär i stan.

När jag var 11 skiljde sig mamma och pappa och båda har idag träffat nya kärlekar. Vi har fått en Åsa en Lasse och till och med en syster Samantha. Tänk vilken tur att allt blev som det blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0