Äntligen tillbaka

Igår fick jag ett glädjande sms från elgiganten. min kamera är klar för avhämtning. Jimmy plockade upp den på lunchen och jag insåg med en gång hur mycket jag saknat den!
skillnaden att fota maja med den och vår kompakt kamera är milsvid!

Nu är det lördag. Idag är det operation julstämmning på schemat. vi fick sova till 11. Dock fick vi inte somna förren 3. känns lite hoppläst det här. Men nu är det helg iallafall :)

Igår var moster här och åt pizza och myste med Maja. gillas! Innan dess var vi nere på stan och handlade julklappar jag och Maja och sen mötte vi upp moster för en fika. blev en heldag på stan med andra ord.

Nu sak vi snart ta tag i den här dagen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0