101221

Godmorgon!
Egentligen skulle vi varit hemma hos Martina och Emilia nu men lillan vart förkyld så¨vi håller oss borta. förkylningar är INTE kul så vi håller tummarna att hon snart blir kry igen! stackars!

Istället blev det mer häng med moster. Jag hittade en tvätttid nere i stugan från 13. innan dess tänkte vi ta en promenad och ta oss till affären och handla lite smått till muffins. Passar bra för barnet börjar hänga med ögonlocken nu.

Fressten, en underbar natt igen! Maja sov i egen säng. Vaknade 05 första gången och somnade om till 08.30 sen. Nu har jag snart fått sova så mycket att jag är FÖR utvilad om kvällarna :) (eller kanske inte riktigt, men nära)

Nej, nu ska vi bege oss ut i kylan. 10 minus. bäst att klä sig ordentligt! kameran får hänga med!

Synes!



MosterMys!
:-)


Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Min mage har sett ut som en fotboll hela graviditeten, sprickfärdig har den också sett ut, haha. Så det är nog dessvärre inget tecken på att nåt är på g... :(

2010-12-21 @ 11:33:31
URL: http://hannaz.se
Postat av: Martina

så tråkigt att de inte blev något idag hade verkligen sett fram emot de och att få fota lilla Maja...men känns inte kul om ni kommit hit och maja blivit förkyld igen liksom. men får stöka ihop något nästa vecka istället.



ni verkar ha haft en bra dag ändå:)



kram

2010-12-21 @ 18:28:04
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0