06.50

Maja sover och pappan har åkt till jobbet. Konstigt och dummt nog kunde jag inte somna om! När vi vaknade för mat vid kvart över tre var jag så trött att jag kunde spy. brukar inte vara så så jag måste ha sovit stenhårt eller nåt. men Maja skötte sig exemplariskt och klunkade i sig hela flaskan på en kvart och toksomnade sen var det buslätt att lägga över henne i sin säng, vända henne till sovsidan (rygg är INTE kul längre tydligen) sen slocknade hon på två röda. Jag också.
Pappan försov sig lite imorse.

Jag BEHÖVER ner på stan idag. har ju INGET att ha på mig. och en julklapp kvar att fixa. Får se om moster kan göra oss sällskap annars får jag ha nåt gammalt på mig för jag orkar inte kånka runt där ensam med vagn och barn och allt det dära idag bland alla miljoner folk.

här hemma ska det fixas det sista sen!

Nu tror jag snart Maja vaknar för första frukosten (hon borde vara skithungrig nu ju) sen ska jag nog lägga henne på armen och slumra till iallafall halv nio. det är så obeskrivligt mysigt att vakna med henne nära nära inpå. lukta henne i nacken och kämpa emot att bara ÄTA UPP HENNE för hon är så förbannat söt!



haha!
en VIT bild I know, och ett försök att fånga ett leende med kameran = SVÅRT!
:)


Kommentarer
Postat av: Mickis

Tycker att hon ser oförskämt nöjd ut <3

2010-12-23 @ 16:13:00
URL: http://michaelatollin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0