Fixerad bebis!

jaha då var bebis "startklar" förkunnade min barnmorska idag. :) det stämmer så bra med det jag har känt föregående vecka, jag sa till o med till Jimmy att jag underade om det var nåt sånt på gång. det har ilat och skruvat på sig långt nere i bäcknet, så rätt jag hade!

mitt blodtryck var åt väggarna idag dock 148/100 så på torsdag ska jag dit igen och kolla igen, är det inte bättre då så vet jag egentligen inte vad som händer. men barnmorskan sa att om jag fick ont i huvudet eller blev yr så skulle vi ringa förlossningen direkt.

blev lite nojjig eftersom jag hade huvudvärk både igår och lite i förrgår. men men inget idag iallafall. om jag svullnade om händer och fötter skulle vi också ringa in. mina små korvar till tår har ju varit så länge nu så jag har svårt att se att dem skulle kunna bli ännu tjockare :)

på torsdag var planen att jag och karin skulle åka till jobbet och hälsa på. får se vad proverna säger.

och så ska jag packa förlossningsväskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0