Pappafamiljen på besök! (2-5 aug)

Pappa, Åsa och Samantha är uppe och hälsar på!

Idag väntar en runda på stan, sen middag hemma hos oss och slutligen morden i midsommer. verkar som att det blir en trevlig dag, den första på den långa ledigheten. (har inte riktigt kommit över att jag ska vara hemma så länge än så tjatet lär upprepas).

Såg att det var 66 dagar kvar till BF (beräknad förlossning) idag. Det känns så snart. Lovely!


Sami sov över hos oss två nätter medan pappa och Åsa sov i Sofies lägenhet. det har varit såå mysigt att ha familjen uppe! vi hann med ett par mysiga middagar, shopping i stan och på Gränby, gos med katterna (sami) och en fisketripp till bryggan i Hammarskog. min kamera glömdes stup i ett men jag slänger upp lite mer kort när jag fått dem av Åsa :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0