den stora dagen är här.

Min lillasyster flyttar upp hit. det är en jobbig och känslosam dag hon har framför sig och jag kommer ihåg den som om den vore igår! trots att det är 6 år sedan!


Till Sofie:

Älskade syster!

om du än visste vilken underbar tid du har framför dig! det kan kännas tungt just idag och det är helt okey att det gör det. omställningen är total. du flyttar HEMMIFRÅN, du påbörjar ditt egna liv i egen bostad och i en helt ny stad. fantastiska möjligheter ligger framför dig, hur du än väljer att göra med allt i framtiden.
jag som storasyster kunde inte vara mer lycklig över att du valt Uppsala, iallafall för ett tag framöver.

Tänk att Lilla-Haj får ha sin (ena) moster så nära och tänk vad härligt det kommer bli när resten av familjen kommer upp och hälsar på oss BÅDA, det kommer bli underbart!

Även om skåne kommer befinna sig 60 mil bort är det egentligen bara en snabb tågresa. det är underbart att komma hem och hälsa på och sedan lika underbart att åka tillbaka hem (upp) igen. du kommer uppleva att ha hem och hemma. det är fantastiskt. och du vet att jag finns bara ett samtal bort och det är bara att ringa när som helst du kan tänka dig.

Jag älskar dig och som jag har längtat efter den här dagen. äntligen är den här!
Sofie flyttar till Uppsala.



På Uppsala station 2005
:-)


Kommentarer
Postat av: sofie

åh syster <3 puss på dig

2010-08-20 @ 22:15:01
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: Mamma

Mamma fäller en tår, gud va jag älskar mina båda flickor

2010-08-23 @ 10:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0