130/95

130/95 låg trycket på idag

och därmed slapp jag undan blodtryckmedicin! skönt! fick ligga med CTG idag med och kurvan såg bra ut på en gång. sen eftersom min kurva dippat lite på MVC så gjorde dem även ett tillväxtultraljud :) vi fick se vår lilla bebis igen. mysigt.

men nu var det bebis på hela skärmen så man såg knappt vad som var vad! vikten uppskattades till att landa runt 4 kg. så det blir ingen pyttebebis här inte. det var bra att vi växer som vi ska!

går in i vecka 35 idag. och nu blir det besök till MVC varje vecka och kolla trycket. nu får det fasen inte sticka iväg för jag vill INTE käka medicin med liten i magen!

så det var väl ett bra besök idag får jag tycka! Jimmy åkte tillbkaa till jobbet och när han kommer hem sen så väntar hembakad pizza, film i soffan och bara VILA VILA VILA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0