Vilken bra dag!

Idag skiner solen. Läkaren ringde och imorgon är det en glad sara som promenerar iväg till jobbet! ni anar inte vad jag saknat er! dagarna går sååå sakta när man är hemma och ingen annan är ledig.

i övrigt är det full fart. Födelsedagsfirande av kära Lotta i stockholm på lördag och till min LYCKA hittade jag en undangömd klänning som passade och den framhävde magen på precis rätt vis. Den kan jag nog känna mig lite fin i på lördag.

Igår var vi och kikade på barnens hus och på babyland efter den där barnvagnen men utan resultat. Idag snokade jag rätt på att den finns på Nallens så det blir till att åka dit när Jimy slutat för dagen.

Efter det ska vi kika på en eventuell lägenhet till lillsyrran, hoppas på att den ska vara fin fin :)

Nej nu blir det duschen och sen en vända ner på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0