Pyssel

är som sagt hemma veckan ut. och jag tycker så synd om mina älskade kollegor som får knega på som attans igen. men samtidigt känns det bra att få vara hemma. Oron har lagt sig för minsann kändes det inte kul att gå till jobbet och veta att risken att smittas och smitta mitt lilla lilla barn som växer där inne var överhängande. så även om det är ett tråkigt beslut så känns det mitt i allt bra!

Idag dagen till ära så ramlar det stora tunga snöflingor från himlen, och hela vår gräsmatta är vit igen! fy för!
på dagens schema står lite städ och pill här hemma..

och så ska jag leta rätt på ett bra recept till smörgåstårta. nämligen har jag fått i uppdrag att tillsammans med Jimmys syster Tina baka två stycken till helgen och "svärmors" 60-års kalas. känns kul! har verkligen aldrig gjort en smörgåstårta.. men som emy sa "det är ju som att göra en stor macka"... och mackor är jag ju rätt bra på ;)



Idag är det exakt 160 dagar var till beräknad förlossning
jag har gått fyra fulla månader och nu en dag in i femte!
Jag entrar här med vecka 18 idag.

Magbild kommer under dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0