"Magtub"


En "magtub" från P.op fick följa med mig hem går. vilket litet smart stycke tyg! Man sätter den alltså över sina vanliga kläder så går det ner en bit och ser ut som att man har ett linne över. Resten bildar en sån där "mudd" som jag har på mammajeansen och kjolen  som ger stöd och gör att det blir skönt på magen. Nu kan jag alltså använda mina vnliga kjolar igen! för de passar ju rätt bra fortfarande! sååå bekvämt, inget kasar rundor och glipar.

Köpte en rosa mammaskojorta också men hittade ingen bild. får kanske läga ihop en outfit bild senare!

:-)


Kommentarer
Postat av: Impactwrenches

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-04-26 @ 11:38:53
URL: http://kiyasume.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0