Glad påsk

mmm solen skiner även idag och man fick vakna till fågelkvitter (än en gång på soffan pga kli på kroppen inatt, kul nästan jämt) lite snabbis frukost och sedan begav vi oss upp till Jimmys föräldrar på lite påsklunch, Jimmys farmor var på besök, Putte var där en stund och sen kom Åsa och Emil också. Påskmat liknar galet mycket julmat med skinka och ägg men det var väldigt gott. Alltid underbart att sätta sig till dukat bord!

Berättade för Jimmys farmor att hon skulle bli gamelfarmor (igen) och hon blev jätteglad. mys mys!

Sen bestämde vi oss för att gå ner till oss och dricka kaffet, sagt och gjort vi stuvade in oss i vårt vardagsrum, kollade lite på foton från Thailand och hade allmänt trevligt. Nu håller jimmy på att skriva upp våra nya ljusstakar i hallen och jag har diskat...
Jimmy är ju ledig en hel dag till, det gillar vi! hoppas verkligen att jag får ett bra resultat på mitt prov nu i början på veckan, kanske kanske jag kan komma tillbaka till jobbet snabbare då! *hoppas*

ikväll blir det grillning och köttet ligger redan i marinaden. MUMMA!

Hoppas ni har haft en bra påskhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0