Där kom den!

I veckan som gått har jag kännt av lite "konstigt" porlande eller bubbel i magen och jag har undrat om det kan vara bebis. var hos barnmorskan igår när jag skulle få pillerna mot klådan och förklarade eller försökte förklara hur det kändes. hon sa att det var tidigt men mycket möjligt att det var bebis jag kände sen sa hon att om det varit bebis en vecka nu så dröjer det nog inte länge förren du verkligen känner att det buffar till.

Ack så rätt hon hade då! när jag låg och vilade medan Jimmy lagade mat (och diskade!) kom det en riktig BUFF följd av en svagare buff. precis när jag vände mig över på ena sidan.  det var definitivt ingen fis på tvären utan en riktig liten bebis-buff.

Herregud så mysigt! Längtar redan efter nästa!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh det är fantastiskt att känna bebisen första gången! Och lika fantastiskt varje dag sen också, tycker jag i alla fall!

Lägger till din blogg i mina favoriter.

2010-04-09 @ 18:03:54
URL: http://mingravidblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0