Stabiliserat



Nu har vi fått komma hem. Jag ligger i sängen med bandage på mitt "skabb" och alvedon i kroppen. Febern håller sig lugn - so far. Får inte käka mer värktabletter idag så jag hoppas natten inte blir alldeles galen.


Vi kom hem från sjukhuset för ett litet tag sen. Fick sitta och vänta ett tag på IVA där Jimmys mamma låg efter operationen. Men den hade gått bra, de hade lagat hålet i magsäcken och hon fick komma ur respiratorn redan nu ikväll. Det var ju det som var den största oron... hon hade fått tillbaka färg i ansiktet och vi kunde gå in och prata med henne en liten stund.

Kändes bättre att komma hem efter att man sett henne i detta (mycket förbättrade) tillstånd frå innan idag. Jimmy kändes väldigt lättad han också.

 



vi lär väl åka in en sväng imorgon skulle jag tro. Men bara om min sjuka inte blir värre, för det sista jag vill är ju att smitta någon redan sjuk. så vi får se. 


Efter en väldigt jobbig och lång dag känns sängen och älsklings famn extra lockande.

Sov gott! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0