Simmning och bankbesök

Träffade Tina efter jobbet och begav oss till centralbadet för lite behaglig träning, den "behagliga träningen" resulterade i 45 längder på 55 minuter och en ÖM rygg och rumpa. Härligt! ska köpa 10-kort och gå varje tisdag när jag slutar så tidigt. Det blir ett bra komplement till cyklingen som kanske snart kommer läggas på is, bokstavligt talat...

Efter simmningen träffade jag sambo utanför Swedbank och efter ett hysteriskt besök och en miljard frågor som känns obesvarade så var det iallafall avklarat.
Jag pratade med mamma och Åsa och en massa mer med sambo men nu har vi iallafall bestämt oss för vilket lån och därmed vilken bil.

I veckan är pappren för lånet klara och vi kan med all säkerhet köpa bil inom det närmaste!

Älskling tyckte även att vi skulle kolla på en helg där vi kan åka hem till Skåne. Happy days. I den nya bilen dådå!

:)

Kommentarer
Postat av: SYSTER YSTER MELLAN

hehe inget jättestort. men jag glömde min tandställning i en servett när vi åt ute och den försvann. det kostar 500 kr att få en ny. vilket pappa gick med på att betala om mamma betalar halva :) Detta gör att jag kan följa med till Ullared med 9 tjejkompisar + se timbuktu som kommer till banken på fredag. HAPPY! :) hihi

2009-09-01 @ 21:24:12
URL: http://sofieliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0