Marre är påväg

Snart kommer Marre hit :)
ikväll blir det fest med tjejerna för att fira en försenad födelsedag. Ska bli hur trevligt som helst. Jimmy är på kräftskiva med Matte o co.

Märtas klänning sitter som ett smäck och även rosetten i håret. Samma outfit som sist, men I like :)

Tina hjälpte mig att färga håret igår, skönt att bli av med utväxt och liknande. Sen gav jag mig på saxen och fixade en lugg. Funkar bra än så länge, men måste se till att boka tid för klippning snart...



Ha en trevlig lördag!
:)


Kommentarer
Postat av: diana ♥

SÅ fin blogg du har!! Har just nu tävling på min blogg om valfritt personligt namnsilversmycke, var gärna med och tävla!! =) ♥ Kram

2009-09-12 @ 20:27:34
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0