Kö-dag

Har stått i kö hela eftermiddagen känns det som. Vi hann med båda bankerna så nu är det ena lånet borta och ett nytt fixat. Mycket nöjd. Imorgon efter jobbet åker vi till Bilforum och provkör bilen en sista gång, går över allt det finansiella och bestämmer definitiv leveransdatum. Mycket spännande!

För övrigt händer det inte mycket här. Till helgen ska jag dock ha hit tjejerna på lite försenad födelsedagsfest, ska bli mysigt! Bästis Marre kommer upp också! Det är guld!

Älsk ska snart iväg och spela innebandy, jag köpte med mig ett fotoalbum hem, sånt med bara plastfickor. Detta skall få hysa alla mina bilder som inte än/ inte alls får plats i vårt resealbum. Jobbigt att bara ha dem liggandes i framkallningsfickan.

Jobbet rullar på också. har börjat på riktigt på Avdelning Grön nu och det känns bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0