Ingen vanlig dag idag heller

För det är saras födelsedag hurra hurra hurra!

Älsk ligger och sover fortfarande, som vanligt är jag uppe med tuppen på lördagarna. Tårta skulle jag ju få till frukost idag. jag väntar med glädje.

Sen ska vi träffa Patrik och barnen (malwia 4 och Alwin pytte) och ta med dem och leta bil. Killarna får titta på bil och jag agera "barnvakt" lovely! perfekt att låna Alwins vagn också och kolla kombiutrymmet! så idag faller dommen, Volvo eller Audi. Vi har bollat fram och tillbaka några dagar nu och vi får se vart vi landar. kanske får ringa banken och be om lite mer cash. Det beror ju helt på såklart vad vi anser sen.

Det blir ju inget KÖP av bil idag men det känns bra att verkligen åka rundor och kolla vilka alternativ vi har.




Sen ska jag nog få den där presenten som jag såg i påsen i förrådet igår. Spännande!



vakna vakna vakna vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0