En strålande födelsedag

Började morgonen med att öppna lite paket och äta lite god frukost. Vid 11 mötte vi Zandra och Patrik och barnen vid första bilaffären. Åkte rundor och kikade och kikade jämförde oc frågade. När barnen blev trötta åkte dem hem sen kom dem ner till oss lite senare igen. Då bakade vi tårta tillsammans och fikade. När det var dags för Ludwig och Malwia att sova promenixade jag och zandra hem med konttarna. Jag nattade Alwin (=bebiskräk all over) och sen satt vi på balkonen och snackade skit ett tag. Vid kvart i nio gick jag hem och störde grabbarna i fotbollsmatchen. :)

Tina och Micke kom ner en sväng och jag fick present igen, 300:- på Gina. Tack söta!

Jag vill ha KIAn har jag bestämt mig för, Jimmy är inte alls lika på. Vet inte riktigt varför egentligen men kanske han ändrar sig. Tänkte lobba för att vi ska ut och provköra den idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0