Uppdatering från sjukstugan

Idag kunde Jimmy gå till jobbet. Han snorade och hade sig både imorse och igår så jag tror nog att han egentligen skulle vara hemma idag med. Men men han blev dubbelt så uttråkad som jag på hälften så många dagar så jag förstår det.

Min slem/snor hosta och näsa är bra. Kvar är "bara" den här överjävliga torrhostan. Håller mig vaken typ 70% av nätterna. Idag gick jag upp när Jimmy gick till jobbet för det är jobbigt att ligga ner.
Ligger i soffan nu och kollar på Animal Planet. har ätit en äggmacka och druckit te. Jag saknar jobbet något otroligt. Svårt att se fram emot helg nu när man bara vill jobba.

Men Men, snart så.

Kryssningen är betald också. Nästa fredag bär det av! LOVELY!

Nu ska jag snart bege mig till affären och handla Ingefära, farmor tipsade om en huskur som jag måste prova!



Kommentarer
Postat av: Elena

men hörrö be läkaren skriva ut cocillana, det hjälper ju fett! då får du sova på nätterna om inte annat! Det är det enda som räddar mig i hostans vrede....

2009-10-09 @ 11:05:24
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0