Biverkningar!

Inatt sov jag i 12 timmar! utan avbrott. Helt galet, jag har inte sovit såhär sen jag var liten och bodde hemma. Vaknade till världens huvudvärk. och känner mig typ bakfull. biverkningar av hostmedusinen antar jag. Men det kan jag leva med. det jobbiga är att jag har svullnat upp! har nog samlat på mig vatten för ringen sitter som ett smäck! (den brukar ju kunna ramla av titt som tätt) NO MORE!

Inatt ska jag försöka klara mig utan medusinen. För jag mår nästan sämre nu än innan... Kan det inte bara bli bra nu med allt?

*Less*


Kommentarer
Postat av: Elena

Men vad är det för medicin egentligen? Inte bra att du ska må sådär juh! =( Förresten, Märta fyllde juh i måndags och vi har tänkt fira henne på lördag. You game? kram!

2009-10-13 @ 09:02:47
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0