Vaccinerat mig

När alla miljoners miljarders människor vaccinerar sig mot svininfluensan. Då vaccinerar vi oss mot Hepatit. :) blev på inpuls idag då sötaste Jimmy förstår hur jag fungerar till fullo. Ingen tid avv fundera. Bara in och göra det. (SVETT) pratade jävligt osammanhängande och skakade som ett asplöv.

Men det var över på en halv sekund typ. Skit bra. Fick bara ta Hepatit A, trodde jag skulle ha Twinrix men så blev det minsann inte. Men det var tydligen A som var vanligast iallafall. Men jag känner mig snuvad.


Kommentarer
Postat av: malin

ska du inte svin-vaccinera dig?

2009-11-13 @ 17:36:32
Postat av: Elena

Men va fan det var ju inte snällt, kalrt ni ska ha hepatit B spruta också! Är det inte B som förekommer i mat....? hmm..

2009-11-14 @ 00:46:35
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com
Postat av: Mamma Melissa -ung mamma till 2 i Himlen och 1 på jorden

Hm, skumt att ni inte fick twinrix.. då får man ju göra tre injektioner istället för fem som blir om man tar de separat (så förklarade i alla fall de det för oss när vi skulle ut och resa).



Tack för dina tankar inne hos mig också!:.))

2009-11-16 @ 06:13:29
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0