en grå

En grå lördag vart det. Himmlen hänger typ precis ovanför hustaket. Jättejobbigt. Dagen har spenderats i soffan men nu har det städats och duschats och vi ska åka ner till affären. handla lite mat och nåt gott till kvällen, rödvin blir det också ;)

Sen ska jag även hämta mitt paket från Ellos som ligger och väntar på mig. 1 tunika 2 bikinis och en munktröja klickade jag hem. Kom fram till att jag inte hade några badkläder till Thailand. Både bra och dåligt att komma på det i november liksom. Det fanns typ två att välja mellan i lite udda färger men sen kostade de bara 25 kr/del också. Och är man brun så är ju färg snyggt... Ska visa sen!

Nu vill vi ha snö. den mening man tror att man aldrig ska uttala. MEN detta gråväder är fan värre!

Kommentarer
Postat av: Elena

Jag håller med. Hellre askallt och snö än halvruggit och blött! Fi fäään!

2009-11-09 @ 10:52:14
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0