Tillbaka i Knivsta!

Gud vilken tur att vi tog en semesterdag extra. Igår var vi lediga båda två och försökte komma till rätta där hemma.b Packade upp väskan och tvättade en massa. Åkte till Maxi och genomförde århundradets matinköp. 2062 kronor. Man kunde tro att vi var värsta barnfamiljen. Men nu har vi så vi klarar oss ett bra tag iallafall.

Tillbaka på jobbet nu och jag längtar tills barnen kommer! Och Marithe och Karin såklart!

Jag har tidig fredag och slutar efter lunch. lagom start minsann! då ska jag hem och fixa lite med mina strandfynd. Köpte kakustar igår på Ikea så jag ska planetra nåt fint.

Och så ska jag laga middag, Jimmy slutar sex sen har han träning och jag tänker minsann ge mig på att göra mammas kycklinggryta med senap.

Får hoppas att jag lyckas!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0