Mammas senapsgryta.

Jag slutade tidigt idag. Redan kvart i ett. Åkte hem och vek tvätten och plockade undan lite från gårdagens tacomiddag, Jimmy jobbade ju till sex och sen har han träning åtta så jag bestämde att jag skulle laga middag tills han kom hem. Inte vilken middag som helst heller, mammas berömda senapsgryta!

Den blev skitgod, men inte riktigt som mammas, fast det hade man kanske inte räknat med heller :-) Vinet står och väntar nu tills Jimmy kommer hem. En mysig kväll helt enkelt! Och katterna väntade lika otåligt i soffan som jag innan maten var klar, GOS!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur får man bilderna att bli sådär?? Helt värdelös på att få bilderna snyggt på bloggen!

Postat av: carro

Nu blev jag lite nyfiken på receptet!! Lust att leka matblogg lite? kram

2009-03-21 @ 17:37:35
Postat av: Catrine

Hej, kikade in på bloggen, mysig! Denna senapsgrytan såg god ut :) Vill du dela med dig av receptet så skulle jag bli glad!

2009-06-21 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0