Mysfredag

Har just kommit hem efter en lång dag med massa trevligheter. Började dagen med att åka till Stockholm och träffa älskade Lina och Lotta. Hur trevligt som helst. Bröllopsprat. Bara 2 veckor till Lotta blir Fru...
Jag har inhandlat klänning, eftersom det är frackbröllop. En mörkblå med pärlor på, axelbandslös. Foto kommer senare, den är hos sömmerskan nu.

När jag kom hem hade min kära sambo städat hela lägenheten vilket behövdes big time... DUKTIG. Vi gick över till Putte (Jimmys bror) och Sandra och hälsade på det lilla nyskottet Alwin. Tio dagar sedan han föddes och mitt fina försök att byta blöja resulterade i en nerkissad Sara, hans lilla rumpa drunknade tom i den minsta storleken av blöja som fanns så det tog lite tid. och då blir ju lillen kall om rumpan och då kom det kiss. Överallt. Haha. Jag fick snusa bebisnacke medan Ludwig och Malwia tränade på att cykla utan stödhjul med pappas hjälp utanför.

En supermysig dag helt enkelt. och Solig dessutom. Dem säger regn imorron men jag hoppas dem har fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0