Mindre bajs och kräk.

Så nu var vi friska igen. blev som tur var inte mer än den där jobbiga tisdagskvällen. nu har vi varit kräk och bajs fria två dagar och det betyder JOBB IMORGON! Hurra

Idag är det mest segt. Jimmy sitter och svär över "Need for speed" och jag ligger här med datorn i knäet. Ska ta en promenad och sen åka bort till Kungsgatan en sväng.

Imorse vaknade jag 9 och tyckte det var kanon och gå upp då. La mig på soffan. Somnade självklart och vaknade 12. hrm. nu är jag förkyld och har ont i halsen. Fattar inte varför jag JÄMT ska va snuvig för. Är det förkylning eller är det nåt jag inte tål? man börjar ju bli fundersam....

Nåja. Nu vill jag nog ut i solen en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0