Ååå

Jag gillar inte att vänta. Att vänta e ja inge bra på alls. Idag ska vi köpa TV. Efter gårdagens totala misslyckande så hoppas jag verkligen att vi hittar en bra idag. Ska åka till Expert vid Ikea, Onoff och Siba. Sen har vi varit ÖVERALLT inklusive affärerna i Barkaby. Gruff.

Och ingen katt verkar det bli heller. nu kom det ut en ny annons med vanliga bondkatter supersöta men snubben i sthlm ville ha 700 spänn för en och då är den inte ens vaccinerad eller avmaskad. Jag gillar inte att folk ska försöka tjäna pengar på sötnosarna i den utsträckningen. Ok om det är utställningskatter med stamtavla och grejjer om man vill ha till avel och sånt. Men vem pysslar med sånt egentligen. NEJ. jag säger nej. En vanlig misse. som vill ha ett vanligt hem, en sån katt vill jag ha.

och så tv dådå.

Gärna idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0