Orättvist

jaha, nu snöar det igen. det var väl jävligt OKUL, efter de fina dagar vi haft nu. Det blev ingen promenad igår för när Jimmy kom hem var han trött så vi åkte bara och handlade mat och sen hem för en powernap. Jag åt choklad och plöjde 4 fantastiska avsnitt av Sex and the city. han somnade rätt fort.

idag ska jag packa väskan inför tunisien. För det är jobb som gäller både mån och tisdag. Dessutom jobbar jag SENT på tis så det är lika bra att ha det klart.


SOLEN HERE I COME!


RE: Och jag saknar dej också min älskade syster! Men det går snabbt till påsk.... Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe har också skaffat blogg nu =)

2009-02-22 @ 21:02:12
Postat av: Anonym

ja hon gick bort -97 så de har det nog fint tillsammans nu! Begravningen var väldigt fin!

2009-02-23 @ 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0