Torsdag

Nu har jag lyckats checka av två jobbiga kvällsgrejjer den här veckan. APT i går. Studenthälsan idag. Nu är jag därmed rustad med nya p-piller för ett halvår framåt. Man kunde nämligen dela receptet och hämta hälften nu, sen fick man behålla andra delen av receptet. Mycket smart anser jag eftersom det då känns mycket billigare i kassan om man delar det på 2. Bra bra.

JImmy är och meckar med bilen. Byter bromsklossar och bromsok. Kanske tom stötdämparna om de lyckas få loss de gamla den här gången. Jag är hemma och lagar mat. Genusanalysera den ni!

Inskolningarna på jobbet är egentligen över men det är tufft som attans. De små som kommit är ju bara så... små... jämfört med barngruppen i våras liksom. Fast underbara. var och en.

Nu ska jag göra mammas kycklinggryta på VV vis. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0