Old Pics


Hittade en massa gamla foton i datorn. Tänkte dela med mig lite!





Överst i röd klänning är jag på min studentbal på Bäckaskogsslott. Mamma hade köpt tyget i Indien och jag fick den uppsydd. Tjusigt värre. Håret gjorde jag hos Fia om jag inte minns fel.

Till höger om den bilden är jag på 70-tals fest med Marre på Pharmen. Att vi drullade bort två kameror och en mobil säger en hel del om den kvällen (även saras ögon) haha!

Sen är det jag i studentmössa!

Bilden brevid är jag på min 18-års dag. Breviod mig på sängen sitter Emma men jag vågade inte riskera vår vänskap och lägga ut bilden på henne också. Men den kommer nog figurera nånstanns i framtiden. höhö.

Under har vi en grynig bild på 14-is sara. tagen på Oxhagsvägen i mitt VÄLDIGT blåa rum där.

Nere en bild från 2005 och jag undrar vem tunnisen på bilden är...... hrm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0