Anställningsintervju imorgon

fanns ETT jobb ute under sommaren. ETT. tänkte att jag kunde väl söka det även om jag sagt att jag skulle vänta tills jag verkligen visste hur det skulle bli på Tallbacken. I onsdags så ringde rektorn och ville att jag skulle komma på intervju.

Plötsligt blev livet sådär stressigt igen, jag VILL ju vara kvar på Tallbacken. Men samtidigt VILL jag ha en fast tjänst.

Trollskogens förskola ligger i Alsike det innebär att jag får cykla från stationen i Knivsta, Eller ta buss då. Men det känns som att cykel känns bäst... Det är säkert många som sökt med tanke på att utbudet var klent under dessa månaderna så att få komma på intervju känns ändå som en bra grej! Mitt CV funkar ju iallafall!

En sak i taget också. Fast jobb ligger först på listan, sen kommer nog saker och ting hända här hemma.

Uppsalahem ska ju vara så snälla att låta oss börja betala för vatten också, känns mindre kul att betala närmare 6000 i månaden för en tvåa i Gottsunda. Jag trivs som fan här men iallafall, det känns surt. Så vi har börjat titta på möjligheter. Men som sagt. en fast tjänst först tack...

Sen får vi ser var det blir.


Kommentarer
Postat av: sofie

svar: Mmm :( lite mer än 200 var..

2009-08-06 @ 09:06:42
URL: http://sofieliden.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

spännande med intervju! hoppas det gick bra?!

mindre kul att få ökade boendekostnader =(

2009-08-10 @ 22:10:29
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0