Helg vecka 16

För det första måste jag bara inflika att det inte är klokt vad tiden rusar iväg
(Va.. sommar? det var ju nyss vinter... tänk snart är det vår!)


Fredagen tog vi det bara lugnt här hemma. Åkte en liten sväng ner till vattnet och kastade lite. Fick två mörtar sen åkte vi hem igen och grillade (inte mörtarna). I lördags hade Jimmy innebandycup i Tierp och eftersom jag tyckte det var trist att vara hemma själv så åkte jag med Monica och Elo till Siggefora. Där har dem en husvagn som står åter runt. Precis nära en sjö och super vacker natur. Vi skulle byta golv och fixa och trixa. Jimmys syster Tina och jag bar tre plankor, gick vid vattnet, drack kaffe och sen sov vi en snutt i vagnen. Ganska kallt hela dagen men det var super härligt iallafall... RÖD om kinderna efter heldagen i solen. När jag sen kom hem vid halv 7 fick jag sms av jimmy att sista matchen slutade halv ELVA. okul för han hade mitt bankkort med sig så därmed blev jag kink och satt fast hemma. Tina höll mig sällskap och sid och spike. Jag städade toan och köket sen däckade jag på soffan och sov tills Jimmy väckte mig och typ bar in mig i sängen....

Söndagar sedan är alltid som söndagar är... Dagen innan man ska tillbaka till jobbet... Men vi åkte ut efter lite om och men till Siggefora idag också. varmare i luften och å fiskade vi. Utan napp. För kallt i vattnet fortfranade. på vägen hem och lite påvägen dit körde jag bil. Det var typ fem år sedan jag satt bak ratten men det var kul som fan så nu är jag taggad. Körde landsväg för första gången minsann!

Shit vilket långt inlägg... Nu ska jag ut i trädgården och lapa lite sol!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0