Hemma i skåne dag 2

Kom hemigår med sittsår och uttråkad till tusen. Idag har jag rännt på stan hela dan.fika med Emma och senare med emy. UNDERBART. Nu blev det sån där dötid och då saknar man hem lite. Ringde Jimmy en sväng och han låg å sovde... Då vill jag gosa också....
idag har jag shoppat, eller lagt undan kläder, många, tills imorron. CP-apa sara. Nu kommer det bli dyrt.

Imorron ska jag klippa mig och grejer och sen shoppa en massa fint. Kommer bli kalas det! Sen är schemat fullt...

24: Julafton hos mamma
25: Juldagen och utgång på grand, förfest med Malin o co.
26: Julfirande i Helsingborg
27: Leka med Emma igen
28: Ledig (än sålänge) PACKA
29: Hem till Uppsala igen och pussa massa massa på saknad pojkvän :-)


Så sådär ser det ut!
Nu blir det hämtmat och TV. förhoppningsvis ett glas rött till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0