En Ny Sara :-)

Då var denna dagen till ända också. Det är fullt upp hela tiden! Idah fikade jag med Flippa, Malin och Carro hur trevligt som helst. Släpade runt lillsyrran och hämtade upp alla grejjerna jag la undan igår. Billigt? Nej.

Jacka, kjol, tröjor x2 och lite klappar till Sofie. Och sist men inte minst. Sjukt söta underkläder från HM. Jag gillar! :-)

Blir till att premiäranvända den 29 kanske.

Håret blev ASbra. slingat och färgat och ögonbrynen plockade och färgade dem också. värsta ompyssling. men rätt jobbigt samtidigt att va hos frisören i 2,5 timme. TRÄSMAK. nästan som tåget.

Imorron - Julaftonsmorgon och jag undrar vad som ligger i mitt paket, det KAN inte vara SATC-boxen för den är för stor.. Bbuuhuu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0