Sovet efter sängbytet

 
Första kvällen var det lite kämpigt. Slutade med att pappa fick sitta inne på rummet tills Maja somnat. Tog bara en kvart förvisso men det var länge sen.
Den natten sov hon ganska bra. Några vakenperioder där hon tappade nappen och några där hon drömde.
 
Andra kvällen. Samma procedur. Pappa på golvet Maja i sängen (Mamman vid tv:n!). Under dagen hade vi varit på Leos lekland och maja sov MEGA oroligt. Men det handlade nog mest om dagens alla intryck.
 
Tredje kvällen. Maja somnar själv i nya sängen! Pappa sitter uppe i vårt sovrum. Sover gott hela natten!
 
 
Nu återstår det att se om trenden håller i sig. Hon har inte lärt sig att hon kan gå ur sängen själv ännu. Så vi misstänker att det kommer komma bakslag på den fronten. Men annars tycker jag det har gått väldigt smidigt. bättre än jag trodde!
 
Idag började lilltjopp på dagis efter ledigheten så ikväll antar jag att vi har en trött tjej här hemma.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Tack för din kommentar och för att du berättade din story!!!
Har varit inne på din blogg tidigare, för jag känner igen headern =).Men nu kommer jag gå in lite oftare [så ofta jag hinner ;)].
Vill bara ställa en följdfråga: blev du gravid på naturligt sätt ´med det barnet ni väntar eller var det också IVF?
Känner mig stressad, fast M bara är 8 månader. Tänk om min kropp hinner gå tillbaka till det där eviga "nej, vadå gravid, det vet jag inte vad det är" och vi vill ju ha syskon väldigt tätt...

Ha en underbar dag.
Kramar

2013-01-09 @ 09:56:22
Postat av: Luiza

Kommentaren ovan är från mig ;).
Kram Luiza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0