Känner dig nu

Du ditt lilla frö som växer där inne. För varje dag som går nu så blir dina små rörelser starkare och starkare. Ännu är de så pass små att det är när jag vilar eller sitter ner som du gör dig påmind. Men dem finns där. och jag älskar det!
 
Igår när vi skulle sova var det riktigt håll i gång, så mycket har det inte varit förut någon gång. En kort gång höll jag handen ner mot ljumsken och tyckte mig även känna på utsidan. Direkt och då var jag övertygad men ju mer jag tänker tillbaks på det nu så misstror jag mig själv och blir säker på att det var inbillning.
 
Vi längtar till RUL den 4/2 och håller alla tummar att allt ser bra ut då. Efter det ska det börjas planera på riktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0