Hjärtslag!

Igår njöt vi av Jimmys sista semesterdag för den här julen. Han har då varit ledig i nästan tre veckor. Det har varit UNDERBART på fler än ett sätt. Vi åkte in till stan igår, jag hade tid hon barnmorskan för att kolla bloddtryck som höll sig på stadiga 130/85 helt ok med andra ord. skönt!
Jag fick även äran att lyssna på bebisens hjärtslag. Ljuvaste musik! Nu tror jag att jag snart börjar förstå på riktigt att det ligger en bebis där inne. Efter ultraljudet om några veckor blir det väl ännu mer på riktigt!
 
sen matade vi ankorna i svandammen och åt gofika på Fågelsången. Maja fick välja hej vilt och det blev såklart en marsipan-groda.
 
Ett perfekt avslut på semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0