Happy days!

 
Idag fick jag min första utbetalning från f-kassan. Tack o lov så fungerade allt som det skulle den här gången. förra sjukrivningen, när jag väntade Maja, dröjde det 3 (!) månader innan jag såg några pengar. När jag då frågade tanten på f-kassan hur jag skulle kunna betala mina räkningar bad hon mig att kontakta socialen. Jag dog. samt dog lite till.
 
"Hej mitt namn är sara jag är heltidsantälld och har jobbat i snart tre år men nu är det så att jag skulle behöva lite hjälp om ett par veckor för jag får inga pengar ännu från F-kassan"
Jo tjena.
 
Så jag var lite nervös denna gången men det gick ju igenom.
 
Maja är på dagis i vanlig ordning, imorgon blir hon hemma för vi ska till tandläkaren på förmiddagen. så vi tar helg.
 
Idag har jag virkat. Låt mig presentera elefanten Elfan. helt utan lösa delar (allt fastvirkat, skitknepigt!) och med säkerhetsögon. Det blir bebis första gos. (att det är blå har inget med könet på barnet i magen att göra. bara för att.)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud va söt! Va duktig du är! Blev jättefin. Kramar

2013-01-17 @ 17:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0