Bättring!

Vaknade nyss till ett tomt och mörkt hus, man en lämnade barnet på dagis imorse (ja jag säger dagis fast att jag jobbar i förskolan) underbar som han är. Fröknarna är också underbara för idag är egentligen Majas lediga dag men nu fick hon vara där iallafall, hon blir ledig imorgon och fredag ändå så det blir bra.

På torsdag och fredag har dagis alltså stängt för planering go h det har även resten av byn, jag ska planera med mitt nya jobb och därmed tillsammans med Majas fröknar. Jag vill helst börja jobba där nu. Men det är inte alltid jag får bestämma, ofta men inte alltid. Snart så.

Idag ska jag dra i mig en omgång penicillin till, eller tre. Och så ska jag dra ett städ så långt jag pallar och sen hämtar jag barnet strax efter mellis. För att jag orkar! Heja kåvepenin!


Kommentarer
Postat av: emy

men dagis låter som ett så himla mycket bättre ställe att vara på! pusspådig!

2012-09-27 @ 11:28:25
URL: http://dontforgetyourcamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0