Måndag

Sitter och väntar på att telefonen ska ringa. Gick och lämnade Maja på Dagis just och hon blev mött i hallen av världens sötaste små kompisar. Dem tog Maja i vars en hand och sprang in tillsammans medan jag plockade ihop ytterkläderna, när jag kom in sen stod dem och dansade tillsammans och Maja slängde bara upp en hand och tjoade ett "Miin Mamma, Heejåå" Bättre lämning än så får man nog leta efter!
 
Natten var lite knorrig dock. tror lillfia drömde och sen kom hon inte till ro om hon inte fick ligga UPPE PÅ mig i vår säng, försökte lägga henne liksom brevid mig med huvudet på min arm, nära nära så man nästan dog av värmeslag men det funkade INTE hon vaknade till på en gång och var superledsen. Så där låg i i två timmar som packade sillar på min sida sängen. På änden mitt emor låg någon UTAN barn på sig och snarkade rätt bra. Skönt det när det trots allt var han som skulle upp och jobba!
 
I helgen har det pysslats här hemma, vi bakade en vända pepparkakor i lördags när Jimmy jobbade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0