Mer sommargarderob

En sväng till Ikea o så mötte vi upp Mickis och Matte, fick ett båtbatteri och åkte till biltema för att försöka byta det. Tyvärr utan tur denna gång. blä.
Sen blev det en tur till Gränby idag igen, Den här gången hade jag MED mig mitt klubbkort på kappahl och mobilen så vi kunde få halva reapriset på grejjerna. Kalas. Det blev en body och ett par lila brallor för en VÄLDIGT billig peng! :)
Vi åt en glass och sövde ett övertrött litet barn. Hela dagen gick åt och nu sitter pappan och barnet i badkaret och plaskar ur sig den sista orken, sen sover man gott! ♥ (båda två skulle jag tro)

Fresten! Lillamoster har tydligen liksadana harembyxor som vi köpte till Maja :) jag misstänker att hon har dem i en lite större storlek dock ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0