Gah!

Undrar om Majas tänder rör på sig ytterligare nu. Har varit upp en gång i timmen sen klockan 01 och vänt, gosat, myst, tröstat och matat däremellan.
En liten kinkig tös har det varit men nu är hon på fin fint humör. Tuggar frenetiskt på sin elefant och dregglet rinner. Kan inte dem där J*vla tänderna komma upp nån gång nu då!

På matfronten har det varit en bra natt iallafall. 2 flaskor och en ersättning nu klockan 07. Det är skönt iallfall.

Det är sol ute och Bästaste Cissi fyller år idag så jag ska komma ihåg att slå henne en pling. KOM IHÅG KOM IHÅG!

Men nu först blir det frukost och lite majagos!


Update:
Klockan är snart 23 och jag borde verkligen sova. Maja har knorrat till några gånger och jag tror hon är hungrig snart för hon åt bara pyttelite i sängen förut. Så jag ska se till att värma en flaska nu och pela i henne den på en gång. Sen hoppas jag att hon vill sova gott och att hon slipper aj i tänderna. Blir denna natten som den igår så tänker jag pula i henne en alvedon imorgon om hon är kinkig. Man vet ju hur förbannat ont det gör med tandvärk!

Glömde såklart att ringa Cissi. jag är sämst. fan med. nytt försök imorgon.

NU: flaska till majs o sängen för Mamman o Pappan (som snarkar på soffan redan)


Kommentarer
Postat av: sofie

pela och pula, fan vad skånsk du är ;)

2011-03-31 @ 01:04:41
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: Therése

Det finns många härliga uttryck i denna blogg. Samlar på dem =D

2011-03-31 @ 08:59:26
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0