Ojoj

Igår somnade Maja klockan 00 (!) jag och Sofie låg inne i våra sängar och kikade lite på datorn och hade oss en halvtimme nåt. sen somnade jag som en stock. Fram till halv tre. då vaknar Maja. ett par klotrunda pigga ögon lyser på mig i mörkret, hon får mat och somnar om efter en halvtimme. Helt ok. men hon sover sämre än sämst. vaknar så fort nappen trillar ut dvs en gång i halvtimmen. jag hinner PRECIS somna om hela tiden så vaknar hon igen, så håller vi alltså på fram till klockan 06 (!) då sover hon till halvåtta och vi går upp för dagen.

GISSA om jag var trött då.

Mosters sista dag här hemma har kantats av barnskrik och lite till barnskrik. Maja har sovit 45 minuter på hela dagen och har humör därefter. okul. högst okul.

Karin ringde och förgyllde dagen dock, samtidigt som en utmattad maja somnade till mosters ljuva stämma i sovrummet. Vi fick lunch i oss (klockan tre!) och jag och Karin bestämde torsdag och lunch. MYSIGT. ska bli så kul att se Maja tillsammans med thyra nu när Maja är så mycket mer intresserad av att ta på folk :)

Allra käraste sambo kom hem med blommor. efter en sån här jobbig dag känns det lite extra i hjärtat. han är allt bra underbar, han tog maja och jag hoppade in i sängen, kunde inte sova dock och hoppade upp igen. Nu sitter jag i ett KNÄPPTYST hus och bara hänger. Det är skönt. men jag borde nog försöka vila. ska fota o visa sen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag försöker verkligen att njuta av Nova-Lees långa nätter nu, för jag vet ju att det alltid kan ändra sig. Men sen blir det ju som du säger alltid bättre! :)

2011-01-17 @ 21:15:37
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0